Element kultury organizacyjnej
Kiedyś był to dodatek do właściwej działalności firm, a dziś CSR to integralna część strategii wielu nowoczesnych przedsiębiorstw. Integruje kwestie społeczne, ekologiczne oraz etyczne w ich codziennej działalności, bo firmy muszą uwzględniać swój wpływ na otoczenie.
Przez lata społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) bywała traktowana nieco po macoszemu, choć organizacje chętnie umieszczały informacje o akcjach charytatywnych w raportach i na stronach internetowych, jednak często były to działania incydentalne, słabo powiązane z ich strategią biznesową.
Dziś CSR przechodzi wyraźną transformację. Mówimy już nie o obowiązku wizerunkowym, lecz o nowej generacji odpowiedzialności – zintegrowanej, autentycznej i opartej na realnym wpływie.
Kluczową zmianą jest przeniesienie ciężaru z komunikacji na działanie. Firmy coraz częściej włączają kwestie społeczne i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)