Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Młodzież oczekuje dziś autentyczności, wsparcia emocjonalnego i miejsc sprzyjających rozwojowi, co znajduje odzwierciedlenie w programach edukacyjnych i działaniach profilaktycznych – mówią Dominik Piwek, Group Corporate Marketing & Cluster Manager NEPI Rockcastle, i dr Alina Landowska, Uniwersytet SWPS.
W jaki sposób z państwa obserwacji zmienia się charakter centrów handlowych?
Dominik Piwek: Można powiedzieć, że wiele dzisiejszych centrów handlowych to swego rodzaju miasta w pigułce. Nowoczesne centra przestają być jedynie przestrzeniami ograniczonymi do zakupów, a stają się miejscami edukacji, rozrywki, lokalnych spotkań, załatwiania wielu codziennych spraw, odpowiadają na różnorodne potrzeby mieszkańców i podejmują ważne tematy dla lokalnej społeczności. Dzięki naszemu podejściu w 14 miastach, w których mamy 16 galerii handlowych, stajemy się zaufanymi, ważnymi partnerami. Jesteśmy zaangażowani w ochronę i poprawę zdrowia, szczególnie w zakresie działań profilaktycznych, blisko współpracujemy z licznymi instytucjami i organizacjami, co skutkuje wieloma działaniami na rzecz lokalnych społeczności, które współtworzą wydarzenia. Wychodzimy z inicjatywami, proponując m.in. działania edukacyjne, kulturalne czy sportowe, które są inspiracją dla mieszkańców miast i regionów, wszędzie tam, gdzie znajdują się nasze obiekty. To wszystko przekłada się na rosnące zaangażowanie i zaufanie lokalnych środowisk.
W centrach handlowych można spotkać dużo młodzieży. Dlaczego tak się dzieje? Jak na to odpowiadacie?
D.P.: Centra handlowe dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
