Inspiracja z wyższej klasy
Nowe Audi A4 wjeżdża na rynek. W segmencie D jest tłok. Niemcy jednak liczą, że A4 trafi w gust klientów. I trzeba przyznać, że słusznie
Firma z Ingolstadt rozpoczęła w 1972 r. produkcję modelu Audi 80, który okazał się bestsellerem i ambasadorem marki. W 1994 r. pojawiła się nowa nazwa A4. Sprzedano 8,5 mln tych aut. Po dziewięciu miesiącach 2007 r. sprzedaż Audi wzrosła o 8 proc., do 740 tys., w 2008 r. ma przekroczyć milion, a pomogą w tym właśnie nowe A4 i A8.
Najnowsza A4 jest czterodrzwiową wersją sportowego A5. Z tego modelu przyjęto zmniejszoną atrapę chłodnicy, przednie lampy i wystrój wnętrza. A4 wydłużono o 11 cm, do 4,7 m, poszerzono do 1,83 m, a dzięki zamianie ulokowania sprzęgła i mechanizmu różnicowego wydłużono rozstaw osi o 15,4 cm, do 2,81 m. To pozwoliło...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta