Czytelnicy pytają, dF odpowiada: Ponowne zatrudnienie pracownika
W marcu zwolniłem pracownika. Wystawiłem mu PIT-11, przesłałem jeden egzemplarz pracownikowi, drugi do urzędu skarbowego. W październiku ponownie go zatrudniłem. Co mam zrobić – wystawić drugi PIT-11?
Tak. W tym wypadku czytelnik powinien po zakończeniu roku podatkowego wystawić drugą informację PIT-11. Musi w niej jednak wpisać inny okres zatrudnienia. W pierwszym PIT-11 zapewne wpisał okres od stycznia do marca, teraz powinien wpisać okres od października do końca roku.
Korekta wynagrodzenia
– Zwolniłem pracownika. Wystawiłem PIT-11. Po pewnym czasie okazało się, że muszę skorygować wypłacone mu wynagrodzenie. Czy mam wystawić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta