Przejęcia szansą dla Agory
Branża przyszłość Agory widzi podobnie jak jej zarząd – w telewizji i Internecie. O tym, czy spółce uda się zrealizować strategię, zadecyduje tempo przejęć i powodzenie nowych projektów
Ponad miliard złotych, który Agora przeznacza na przejęcia (mówił o tym w wywiadzie dla „Rz” prezes spółki Marek Sowa), powinien zostać wykorzystany na rozwijanie działalności na rynku telewizyjnym i internetowym – zgadzają się specjaliści. Duże profity mogą firmie przynieść także przejęcia na Ukrainie i w Rumunii.
Pozostałe inwestycje, np. na rynku magazynów, będą miały dla niej dużo mniejsze znaczenie. – Agora powinna się rozwijać w Internecie, co akurat robi, oraz na rynku telewizyjnym – uważa Jakub Bierzyński, prezes Omnicom Media Group. – W 2014 r. w wyniku cyfryzacji naziemnej telewizji nastąpi przebudowa systemu telewizyjnego i na rynku otworzą się nowe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta