Ciężka walka o rynek light
Kolejna coca-cola bez cukru wkracza do Polski. Dietetyczne produkty promują również jej konkurenci. Na razie przegrywają z gustami Polaków
Polska jest 56. krajem, do którego największy producent napoi na świecie wprowadził coca-colę zero, swój kolejny produkt bez cukru, który zadebiutował na rynku dwa lata temu. W 2007 roku jego udział w światowym rynku napoi wyniósł 2 proc. – Nie ponieśliśmy porażki na żadnym z rynków. Dlatego liczymy, że uda się nam odnieść sukces także w Polsce – mówi Juan Manuel Morales, prezes Coca-Cola Poland Services.
Koncern liczy na to, że colę zero...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta