Czytelnicy pytają, dF odpowiada: Jak poprawić błąd w komputerowej księdze
Prowadzę księgę przychodów i rozchodów za pomocą komputera. Czy w razie pomyłki i korekty mogę wydrukować jeszcze raz książkę, czy też muszę zrobić storno poprzez skreślenie?
Właściwym sposobem poprawienia pomyłki jest korekta zapisu, czyli skreślenie błędnego i dokonanie prawidłowego lub storno (zapis korygujący na minus). Sporządzenie ponownego wydruku też będzie prawidłowym działaniem, o ile zostanie to zrobione w stosownym terminie.
Rozporządzenie ministra finansów z 26 sierpnia 2003 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta