Kosmetyczny pojedynek w słońcu
Walka o miejsce na półkach sklepów i drogerii. Producenci rywalizują o rynek preparatów na plażę wart ponad 90 mln zł
Specjalne półki na słoneczne kosmetyki pojawiły się w supermarketach jeszcze przed majowym weekendem. Najwięksi producenci, na czele z giełdową Kolastyną, już od początku marca walczyli, by się na nich zmieścić. – Na tym rynku trzeba na czas mieć dobrą ofertę handlową i jak najszerszą dystrybucję – mówi Agnieszka Czółnowska, brand menedżer kosmetyków słonecznych w Dax Cosmetics.
O wielkości sprzedaży decyduje też pogoda w sezonie letnim. Wprawdzie popularność letnich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta