Wejście luksusowego giganta
Francuski koncern LVMH szykuje się do wejścia do Polski. Według nieoficjalnych informacji „Rz” podpisał już umowę na pierwsze sklepy
LVMH jest liderem branży towarów luksusowych na świecie. Należy do niego ponad 50 marek, w tym odzieżowe Givenchy, Kenzo, Fendi, Christian Dior, kosmetyczny Guerlain czy alkoholowe – Moet & Chandon, Hennessy, Belvedere. Jego przychody w 2007 r. sięgnęły 16,5 mld euro, a zysk netto 2,33 mld euro.
Jednym z czołowych brandów koncernu jest Louis Vuitton, najbardziej znany z charakterystycznych skórzanych toreb, choć firmowane tak są też kolekcje odzieży i kosmetyki. I to właśnie ta marka szczególnie rozgrzewa wyobraźnię – jedna z najbardziej znanych, ale i najchętniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta