Gdzie się podzieje jego wysokość luksus
Jeszcze nieoficjalnie, ale coraz głośniej mówi się o wejściu do Polski najbardziej znanego koncernu skupiającego słynne luksusowe marki – mowa o francuskim LVMH, pod którego sztandarami są m.in. Louis Vuitton, Givenchy, Kenzo, Fendi, Christian Dior, Guerlain, Moet & Chandon, Hennessy czy Belvedere.
To logiczne posunięcie, bo nasz rynek dojrzewa do tego, by zaczęły go uznawać za wart zainteresowania tuzy światowego luksusu.
Może 6 miliardów złotych, które łącznie Polacy przeznaczają na towary z najwyższej półki, to jeszcze – w skali globalnej – nie jest zbyt wiele, bo to prawie dziesięciokrotnie mniej,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta