Filozof z misją
Witold Franczak - dyrektor generalny spółki Sobieski. Sukces, który odniósł w handlu winami, sprawił, że właściciele Belvedere powierzyli mu zarządzanie sprzedażą wódki w Polsce
Przed nowym szefem Sobieskiego, wicelidera polskiego rynku wódki, stają poważne wyzwania. W najbliższych miesiącach sztandarowy produkt grupy – wódka Sobieski – ma zacząć w Polsce odnosić równie duże sukcesy jak za granicą.
Marce, która w ostatnim czasie weszła do światowej czołówki, nie udało się dotąd dostać do pierwszej trójki najpopularniejszych wódek w naszym kraju. Inwestycje w markę Sobieski i inne wódki oferowane przez firmę w Polsce mają doprowadzić do tego, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta