W skrócie
Miliardy na reklamę
Po trzech kwartałach polski rynek reklamy był wart netto 5,43 mld zł – wyliczył dom mediowy Starlink. To o 15,8 proc. więcej niż rok wcześniej w podobnym czasie. Od stycznia do września rosły wpływy reklamowe kin (o 51,7 proc.), Internetu (o 38,1 proc.) i telewizji (17 proc.).
—ele
Zmiana w Yahoo!
Współzałożyciel wyszukiwarki Yahoo! Jerry Yang przestanie jej szefować, kiedy tylko rada dyrektorów znajdzie jego następcę. Pozostanie członkiem rady i nadal ma zajmować się globalną strategią.
—afp, p.r.
Nie będzie telewizji cyfrowej?
Urząd Komunikacji Elektronicznej wycofuje się częściowo z wprowadzenia w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej tzw. DVB-T. Powodem jest brak porozumienia z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji co do podstaw cyfryzacji – poinformowała we wtorek prezes UKE Anna Streżynska. Urząd wycofuje się z organizowania konkursu na operatora na drugim multipleksie.
—pap, k.o.
Warunki stoczniowców
Związkowcy ze stoczni Gdynia i Szczecińskiej Nowej chcą, aby projekt specustawy stoczniowej obejmował nie tylko pracowników tych zakładów, ale również spółek zależnych. Rząd na razie się na to nie zgadza ze względu na koszty.
—b.ch.
Wyższy wiek emerytalny
Francuscy pracownicy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta