Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kadry rosną w cenę

19 listopada 2008 | Kariera i Biznes | Anita Błaszczak
Marketing na czele. Średnie płace w dziale marketingu są trzy razy wyższe niż w sprzedaży. Najgorzej jest w produkcji.
źródło: Rzeczpospolita
Marketing na czele. Średnie płace w dziale marketingu są trzy razy wyższe niż w sprzedaży. Najgorzej jest w produkcji.

Na najwyższe przeciętne płace mogą liczyć spece od marketingu, finansów oraz informatyki. Do czołówki zbliżyły się w ostatnich latach także zarobki w działach HR

Nawet przy spowolnieniu w gospodarce firmy nie będą raczej oszczędzać na fachowcach od marketingu i sprzedaży. To oznacza, że marketing powinien utrzymać swą pozycje najlepiej opłacanego działu w firmach– Najwyższe zarobki są tam, gdzie liczy się merytoryczna wiedza, wykształcenie i doświadczenie – ocenia Krzysztof Bujak z firmy Advisory Group Test Human Resources, która porównała średnie wynagrodzenia w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8171

Spis treści
Zamów abonament