W grudniu telewizje spuszczą z tonu
Polsat, TVN i TVP sprzedają reklamy o 20 – 25 proc. taniej niż w listopadzie. To dla reklamodawców miła odmiana po dużych podwyżkach, jakie telewizje dyktowały co miesiąc latem i wczesną jesienią.
– Nadawcy trochę przesadzili z podwyżkami i teraz wyrównują sytuację – uważa Tomasz Tęcza, media manager z domu mediowego SPC House of Media.
Telewizje tłumaczą to inaczej. – Zawsze w grudniu ceny są niższe od listopadowych, a w styczniu trwa reklamowe spowolnienie. Największe kampanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta