Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walentynki? Tak, ale bez Boga

07 lutego 2009 | Pierwsza strona | Jarosław Stróżyk

Firma Milka uznała przypomnienie miłości Boga do człowieka za obrazę uczuć religijnych. Tak zakończył się walentynkowy konkurs producenta czekolady.

Na jego stronie internetowej od połowy stycznia można było wpisywać wyznania miłości. W ostatnim dniu usunięto hasła nawiązujące do religii. Jedno, kończące się słowami: „Kocham Cię. Ja też. I Ja. Ojciec, Syn i Duch Święty”, prowadziło w rankingu.

– Nie chcemy nikogo urazić – tłumaczy Milka i powołuje się na regulamin. Ten wyklucza m.in. hasła „wzywające do nienawiści rasowej (...) zawierające treści pornograficzne, pochwalające faszyzm, nazizm, komunizm, propagujące przemoc, obrażające uczucia religijne, naruszające prawa innych osób”.

Brak okładki

Wydanie: 8237

Spis treści
Zamów abonament