Kampania przed wyborami do PE wesprze outdoor
Majowe wydatki na kampanie reklamowe poprzedzające wybory do Parlamentu Europejskiego mogą być jednym z czynników, dzięki którym wpływy firm zajmujących się reklamą zewnętrzną w Polsce będą w tym roku porównywalne do ubiegłorocznych – wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej takie firmy w Polsce.
W 2008 r. rynek outdooru w Polsce (wraz z reklamą na środkach transportu) był według izby wart 707,1 mln zł.
W I kwartale tego roku wydatki na kampanie polityczne stanowiły zaledwie 1,1 proc. wszystkich wpływów firm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta