Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kampania przed wyborami do PE wesprze outdoor

21 kwietnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Według ZenithOptimedia w tym roku w Polsce nieznacznie spadną. IGRZ uważa, że będą porów- nywalne do tych z 2008 r.
źródło: Rzeczpospolita
Według ZenithOptimedia w tym roku w Polsce nieznacznie spadną. IGRZ uważa, że będą porów- nywalne do tych z 2008 r.

Majowe wydatki na kampanie reklamowe poprzedzające wybory do Parlamentu Europejskiego mogą być jednym z czynników, dzięki którym wpływy firm zajmujących się reklamą zewnętrzną w Polsce będą w tym roku porównywalne do ubiegłorocznych – wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej takie firmy w Polsce.

W 2008 r. rynek outdooru w Polsce (wraz z reklamą na środkach transportu) był według izby wart 707,1 mln zł.

W I kwartale tego roku wydatki na kampanie polityczne stanowiły zaledwie 1,1 proc. wszystkich wpływów firm...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8298

Spis treści
Zamów abonament