Słodycze nie boją się kryzysu
W 2009 r. wartość rynku słodyczy wyniosła 6,4 mld zł. Branża ma powody do zadowolenia
Wiele wskazuje na to, że 2010 r. też taki będzie. Zdaniem ekspertów sprzedaż branży może wzrosnąć o 5 proc. Tymczasem czołowi gracze deklarują, że zamierzają rosnąć znacznie szybciej. – Będzie to możliwe dzięki realizowanym inwestycjom oraz zwiększeniu wydatków na promocję – mówi Dariusz Orłowski, prezes Wawelu. Spółka zamierza kupić nowe linie produkcyjne. Szacunkowa wartość wszystkich tegorocznych inwestycji to ok. 20 mln zł. W 2009 r. Wawel miał ponad 314 mln zł obrotów oraz
32 mln zł czystego zarobku.
Z kolei Mieszko zamierza w tym roku wydać na zakup i modernizację maszyn prawie 14 mln zł. Zarząd deklaruje, że spółka również...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta