Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stacje czekają na wzrost

02 kwietnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wpływy reklamowe największych stacji mocno wzrosły, ale tylko cennikowo. Po odliczeniu rabatów były o wiele niższe, a zdaniem ekspertów cały rynek reklamy TV w I kw. r./r. się skurczył.
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy reklamowe największych stacji mocno wzrosły, ale tylko cennikowo. Po odliczeniu rabatów były o wiele niższe, a zdaniem ekspertów cały rynek reklamy TV w I kw. r./r. się skurczył.

Według ekspertów w pierwszym kwartale wpływy telewizji mogły spaść

Łączne udziały TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, Polsat, TV 4 i TV Puls w ogólnopolskiej widowni w pierwszym kwartale 2010 r. były niższe niż rok wcześniej w tym samym czasie. Obecnie wynoszą 72,3 proc., podczas gdy przed rokiem było to 75,6 proc..

To tendencja widoczna nie tylko na polskim rynku od wielu miesięcy – ogólnotematyczne stacje ustępują pola coraz liczniejszym i bardziej zróżnicowanym kanałom tematycznym. – Małe kanały wciąż rosną dużo szybciej niż duże, ogólnotematyczne. Zwiększa się zarówno ich udział w widowni, jak i wpływy reklamowe. Prognozujemy, że w tym roku udział w rynku reklamowym straci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8589

Spis treści
Zamów abonament