Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną przychody reklamowe „Rzeczpospolitej”

18 listopada 2010 | Ekonomia | tbo
28-proc. spadek wpływów reklamowych “Dziennika Gazety Prawnej” wpłynął  na średnią całego rynku: spadek o 5 proc.
źródło: Rzeczpospolita
28-proc. spadek wpływów reklamowych “Dziennika Gazety Prawnej” wpłynął na średnią całego rynku: spadek o 5 proc.

Prawie 90 mln zł wyniosły październikowe wpływy reklamowe pięciu największych dzienników. „Rz” rośnie najszybciej na rynku

Według danych firmy Expert Monitor w ubiegłym miesiącu pięć największych gazet ogólnopolskich miało łącznie 88,6 mln zł wpływów reklamowych. To oficjalne dane tzw. cennikowe, nieuwzględniające rabatów, które mogą sięgać nawet 50 proc.

W październiku liderem wpływów reklamowych pozostawała wydawana przez Agorę „Gazeta Wyborcza” z przychodami 35,94 mln zł, o 14 proc. mniejszymi w porównaniu z październikiem 2009 r. (wtedy wyniosły one 41,63 mln zł).

Na drugim miejscu z przychodami reklamowymi rzędu 18,61 mln zł uplasowała się „Rzeczpospolita” (Presspublica). Wynik „Rz” jest aż o 16 proc. lepszy niż w październiku ubiegłego roku (16,47 mln zł). To największy wzrost przychodów reklamowych na rynku dzienników, który jako całość, w ujęciu rok do roku, skurczył się o 5 proc. Na średnią duży wpływ mają wpływy wydawanego od połowy września ub. roku „Dziennika Gazety Prawnej” (8,34 mln zł), aż o 28 proc. mniejsze niż w październiku 2009 r. (11,66 mln zł).

Brak okładki

Wydanie: 8780

Spis treści
Zamów abonament