Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ekspansja NBC w Europie

02 października 1996 | Media, Internet | MU

Ekspansja NBC w Europie

Europejska filia amerykańskiej sieci telewizyjnej NBC inauguruje nową ramówkę, która, jak spodziewają się jej przedstawiciele, ma przyciągnąć uwagę Europejczyków.

W ramach ofensywy amerykańskiego potentata na europejskim rynku rozwijane będą biznesowy kanał CNBC oraz interaktywna telewizja MSNBC przygotowywana wespół z firmą Microsoft. Oprócz typowo amerykańskich produkcji, takich jak talkshow, NBC proponuje programy wyprodukowane w Europie. Według informacji firmy NBC Europe przez systemy satelitarne i kablowe (Super Channel) może dotrzeć do 150 milionów Europejczyków. W Polsce NBC oblicza swój zasięg (głównie przez Super Channel) na około 1 mln gospodarstw domowych.

M. U.

Brak okładki

Wydanie: 875

Spis treści
Zamów abonament