Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobry sezon dla biur podróży

02 października 1996 | Gazeta | AT

Dobry sezon dla biur podróży

Działalność turystyczną prowadzi w Polsce około 3 tys. biur podróży. Większość firm ocenia miniony sezon jako bardzo dobry. Sprzedaż usług na wiosnę, a także w sezonie letnim była większa niż w roku ubiegłym. Zdecydowanie więcej sprzedano wczasów, wycieczek autokarowych, biletów na przejazdy. Z badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki wynika, że 83 proc. pytanych biur stwierdza, że w roku 1996 ich sytuacja finansowa polepszy się w stosunku do roku ubiegłego. Nieco mniej optymistycznie oceniają swą sytuację hotelarze, którzy uważają, że nie wzrośnie liczba usług sprzedanych cudzoziemcom. Na rok 1996 nie narzeka się w gastronomii, której sprzyjała pochmurna aura w sezonie letnim.

A. T.

Brak okładki

Wydanie: 875

Spis treści
Zamów abonament