Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet odbiera klientów płatnej telewizji

10 kwietnia 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki będą według prognoz dalej rosły. To m.in. zasługa kolejnych usług dołączanych przez operatorów na całym świecie.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki będą według prognoz dalej rosły. To m.in. zasługa kolejnych usług dołączanych przez operatorów na całym świecie.

W 2012 roku zrezygnowało z telewizji w USA ponad milion abonentów.

Z abonowania płatnej telewizji zrezygnowało w 2012 roku 1,08 mln amerykańskich gospodarstw domowych – podała firma Convergence Consulting Group. To więcej niż zakładały prognozy (mówiły o 930 tys.) i więcej niż rok wcześniej (1,05 mln). 1,08 mln to wprawdzie tylko 1,1 proc. wszystkich gospodarstw amerykańskich, ale ze statystyk wynika, że ta liczba wciąż rośnie. – Szacujemy, że w latach 2008–2012 płatną telewizję „odcięło" już 3,74 mln (czyli 3,7 proc.) abonentów, by korzystać tylko z serwisów w rodzaju Netfliksa, darmowej telewizji emitowanej w niekodowany sposób, oraz Internetu – podają analitycy Convergence Consulting...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9508

Wydanie: 9508

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament