Google Glass, czyli klient na trampolinie
Rozmowa: Karolina Janiszewska, ekonomistka, ekspert ws. marketingu z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rz: Dziś Amerykanie mogą kupować okulary Google Glass, najnowszy produkt firmy Google. Nie jest to jednak oficjalny początek sprzedaży, lecz uruchomiona tylko na jeden dzień przedsprzedaż.
Karolina Janiszewska: To pomysł podobny do strategii firmy Apple. Google proponuje klientom ograniczoną ofertę sprzedaży, by bardziej pożądali nowego produktu. Ci, którym uda się dziś zdobyć Google Glass, zaczną tworzyć wizerunek tego urządzenia w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta