Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Google Glass, czyli klient na trampolinie

15 kwietnia 2014 | Druga strona | Michał Płociński
źródło: archiwum prywatne

Rozmowa: Karolina Janiszewska, ekonomistka, ekspert ws. marketingu z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Rz: Dziś Amerykanie mogą kupować okulary Google Glass, najnowszy produkt firmy Google. Nie jest to jednak oficjalny początek sprzedaży, lecz uruchomiona tylko na jeden dzień przedsprzedaż.

Karolina Janiszewska: To pomysł podobny do strategii firmy Apple. Google proponuje klientom ograniczoną ofertę sprzedaży, by bardziej pożądali nowego produktu. Ci, którym uda się dziś zdobyć Google Glass, zaczną tworzyć wizerunek tego urządzenia w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9815

Wydanie: 9815

Spis treści
Zamów abonament