Poczta Polska wchodzi w e-handel i ubezpieczenia
Spółka szykuje ofertę opartą na produktach ubezpieczeniowych. Na razie proponuje polisy majątkowe, ale przymierza się już do ubezpieczeń na życie i turystycznych.
Nową propozycją państwowy operator chce zdobyć klientów, po których większość firm ubezpieczeniowych dziś nie sięga. Poczta Polska (PP) celuje bowiem w miejscowości liczące do 50 tys. mieszkańców i we wsie. – Większość firm ubezpieczeniowych w ogóle tam nie dociera, bo nie mają sieci tak rozległej jak my – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik PP. Jak tłumaczy, jednym z największych aktywów spółki jest gęsta sieć dostępu do odbiorców poprzez listonoszy czy placówki pocztowe. – Chcemy wykorzystać ten potencjał.
Włoski wzór
Poczta ma już prawie 9 tys. licencjonowanych sprzedawców...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta