Bank musi być mobilny
Rosnąca popularność aplikacji sprawia, że w nadchodzących latach w ten sposób będzie realizowane 95 procent operacji bankowych.
Monika Sajewicz
Utrzymanie klienta i możliwość konkurowania z nowymi graczami na rynku zależy od tego, na ile szybko i sprawnie rozwiną się usługi mobilne.
Jednak wyniki badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Bain & Company, która przeanalizowała działania 78 globalnych banków z całego świata, pokazują, że ponad połowie z nich wiele brakuje do tego, by być „bankiem przyszłości".
Klienci wolą internet niż oddziały
A takie są oczekiwania, bo najbardziej usatysfakcjonowani są klienci banków, które umożliwiają realizowanie dużej liczby transakcji przez telefon i internet.
W 2013 roku ponad połowa wszystkich operacji wykonanych przez klientów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta