Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bank musi być mobilny

08 września 2014 | Ciekawa ekonomia
Mobilni i internetowi klienci są bardziej lojalni
źródło: Rzeczpospolita
Mobilni i internetowi klienci są bardziej lojalni

Rosnąca popularność aplikacji sprawia, że w nadchodzących 
latach w ten sposób będzie realizowane 95 procent operacji bankowych.

Monika Sajewicz

Utrzymanie klienta i możliwość konkurowania z nowymi graczami na rynku zależy od tego, na ile szybko i sprawnie rozwiną się usługi mobilne.

Jednak wyniki badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Bain & Company, która przeanalizowała działania 78 globalnych banków z całego świata, pokazują, że ponad połowie z nich wiele brakuje do tego, by być „bankiem przyszłości".

Klienci wolą internet niż oddziały

A takie są oczekiwania, bo najbardziej usatysfakcjonowani są klienci banków, które umożliwiają realizowanie dużej liczby transakcji przez telefon i internet.

W 2013 roku ponad połowa wszystkich operacji wykonanych przez klientów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9935

Wydanie: 9935

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament