Nowy komórkowy pluszak Polkomtelu
Operator sieci Plus ma zaprezentować nową ofertę, którą będzie promować hasłem: „Sprawdź, co można zrobić bez konsekwencji", używając nowej nazwy Plush.
Urszula Zielińska
Zapowiedź zmiany widać było od piątku na stronie internetowej telekomu, gdzie element logo – niebieski plus podkreślony czerwonym łukiem – został przemalowany na czarne „H". Taki zabieg w logo widać także było w telewizyjnych spotach wizerunkowych Polkomtelu.
Teoretycznie mógłby to być początek rebrandingu całej grupy. Jak mówił „Rz" Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, do którego należy teraz Polkomtel, grupa zastanawia się nad wyborem wspólnej marki spośród już posiadanych lub stworzeniem jednej wspólnej dla platformy i telekomu.
– To pewnie najbardziej kluczowa decyzja do podjęcia,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta