Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firma musi mieć papier

08 września 2014 | Pierwsza strona

Nie ma szans, by firmy mogły prowadzić archiwa pracownicze w wersji elektronicznej, a nie papierowej, jak dotychczas. Ministerstwo Gospodarki pozostało głuche na postulaty pracodawców i rozpoczęte już prace nad informatyzacją odłożyło na później.

W zamian resort proponuje odchudzenie archiwów. Przez 50 lat pracodawcy mają trzymać tylko niektóre dokumenty na potrzeby emerytalne. Te, które potwierdzają kwalifikacje zawodowe,  będą mogli wyrzucić od razu po rozstaniu z pracownikiem. Ma to dać firmom 130 mln zł oszczędności rocznie.     —mrz

 

Wydanie: 9935

Wydanie: 9935

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament