Informatyczne sukcesy
MARKA POLSKIEJ GOSPODARKI IT | Asseco Poland SA GK, Rzeszów | Coraz większy odsetek przychodów rzeszowskiej grupy pochodzi ze sprzedaży zagranicznej. Ostatnio firma wzięła na celownik Afrykę i Amerykę Południową.
Historia rozwoju Asseco Poland oparta jest na konsolidacji rynku informatycznego. Ten krajowy już powoli robi się dla grupy za ciasny, dlatego konsekwentnie podbija ona nowe rynki, a marka Asseco jest rozpoznawalna na kilku kontynentach. Ubiegłoroczne przychody grupy przekroczyły 6,2 mld zł, z czego aż 73 proc. pochodziło ze sprzedaży zagranicznej. Obecnie Asseco Poland stoi na czele grupy, która jest federacją firm informatycznych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta