Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy dopasowane do sieci

21 października 2015 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Debbie Weinstein | Kampanie telewizyjne byłyby znacznie skuteczniejsze, gdyby reklamodawcy uwzględnili w nich YouTube – mówi szefowa rozwiązań dla marek Google w rejonie EMEA.

Rz: Co to jest tak naprawdę innowacyjna reklama? Bo wciąż się dziś mówi, że powinna być „skrojona na miarę". Czy widzi pani niebezpieczeństwa wiążące się z takimi idealnymi reklamami?

Raczej widzę w nich wielki potencjał. To takie reklamy, jakie robimy w YouTube: dopasowane do treści i potrzeb użytkowników, które potrafią obudzić w nich wielkie emocje i wstrząsnąć. Internetowe wideo daje możliwość opowiedzenia dłuższych historii niż tradycyjny telewizyjny spot. Moją ulubioną pracą jest ostatnio reklama Listerine, która trwa kilka minut. To płyn do płukania zębów, którego producent postanowił opowiedzieć w swojej kamapnii, jak ważny jest dla tej marki uśmiech i to, by ludzie się śmiali. Niewidome osoby opowiadają w niej, jak ważny jest dla nich uśmiech oraz jak trudno jest im wywnioskować, czy ktoś się uśmiecha. Następnie dostają specjalną mobilną aplikację, dzięki której zawieszony na szyi telefon wibruje, gdy „widzi" czyjś uśmiech. Emocje, jakie wyzwala ta reklama, są ogromne i trudno być wobec niej obojętnym....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10275

Wydanie: 10275

Spis treści

Lista 2000

Afryka, Ameryka Południowa i Azja czekają na polskie firmy
Aluminium dla motoryzacji
Cenione sprzęty z Goszcza
Coraz lepsze Dobre Firmy
Dla komfortu kierowców
Dlaczego gospodarka się rozwija
Drugie ogniwo w koncernie
Duńska firma w portfelu
Eksport coraz ważniejszy dla polskiego PKB
Eksport nakręca innowacje
Firmy dzielnie zwiększają skalę swojego biznesu
Globalne polskie mleko
Grunt to dobrze usiąść
Gwarancja dobrej usługi
Handel jeszcze długo nie wróci na ścieżkę wysokiego wzrostu obrotów
Informatyczne sukcesy
Jak powstała nasza Lista – wyjaśnienia i przypisy
Jak wyszukaliśmy liderów
Kierunek: wzrost produkcji
Król innowacyjności
Kształtują swoją załogę
Liczniki podbijają świat
Lider na rynku obrabiarek
Magia szlachetnych kamieni
Marka Polskiej Gospodarki
Minerały z długą historią
Mistrzowie światłowodów
Mistrzowskie okna
Motoryzacja w cieniu skandalu
Musimy osiągnąć rozwojową masę krytyczną
Niski kurs ropy dobry dla Polski
Od bankruta do prymusa
Odzieżowe imperium
Orły Eksportu
Pewne jak toruńskie kotwice
Pogoda im niestraszna
Polska Grupa Zbrojeniowa nadaje kształt całej branży w Polsce
Polskie smaki na Wyspach
Popyt na zbiorniki LNG
Potentaci IT liderami wydatków B+R
Potęga opakowań
Produkcja zgodna z naturą
Przed rynkiem wielkie szanse
Przedstawiciele sektora handlowego znów zdominowali zestawienie
Racjonalnie myślący przedsiębiorca nie sfinansuje niepotrzebnych prac
Rewolucja w badaniach
Ruszył chilijski dopalacz
Siła małopolskiej czekolady
Sklepy napędzają rynek
Stoczniowe rekordy
Szkoda czasu na popełnianie tych samych błędów z przeszłości
Tanio i dobrze
Wyrafinowana zbrojeniówka
Wysokie zyski z biopaliw
Z Torunia na 80 rynków
Zamów abonament