Rodzinny biznes ma duży potencjał marketingowy
Ponad jedna trzecia badanych Polaków deklaruje gotowość zapłacenia więcej za produkty i usługi firm rodzinnych. Na razie jednak rzadko mogą je rozpoznać.
Rodzinna przedsiębiorczość budzi wśród większości Polaków pozytywne skojarzenia. Minął już wykreowany w czasach PRL negatywny stereotyp przedstawiający familijne biznesy jako prywaciarzy i cwaniaków – wynika z raportu Fundacji Firm Rodzinnych. Powstał on na podstawie przeprowadzonych latem wywiadów z tysiącem polskich konsumentów.
Właścicieli rodzinnych firm badani Polacy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta