Piwne specjalności szansą na wyższą sprzedaż i marże
Duże browary szukają sposobu na przełamanie stagnacji na rynku. Kolejne nowości mają ożywić sprzedaż Carlsberga.
Nawet o 3 proc. ma się zwiększyć w 2016 r. wartość sprzedaży trzeciego gracza polskiego rynku piwa. Licząc w hektolitrach, ma być ona o 1–2 proc. wyższa niż w 2015 r.
– Będziemy koncentrować się na budowaniu wartości sprzedaży – zapowiada Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.
Spółka chce tego dokonać, m.in. inwestując w nowe produkty spod znaku piwnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta