Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piwne specjalności szansą na wyższą sprzedaż i marże

16 marca 2016 | Ekonomia
Koniec hossy nie tylko w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Koniec hossy nie tylko w Polsce

Duże browary szukają sposobu na przełamanie stagnacji na rynku. Kolejne nowości mają ożywić sprzedaż Carlsberga.

Nawet o 3 proc. ma się zwiększyć w 2016 r. wartość sprzedaży trzeciego gracza polskiego rynku piwa. Licząc w hektolitrach, ma być ona o 1–2 proc. wyższa niż w 2015 r.

– Będziemy koncentrować się na budowaniu wartości sprzedaży – zapowiada Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

Spółka chce tego dokonać, m.in. inwestując w nowe produkty spod znaku piwnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10396

Wydanie: 10396

Spis treści
Zamów abonament