Luksus w barwach Rio 2016
Związki renomowanych producentów zegarków i sportu to nie przypadek. W końcu to najlepszy sposób, aby trafić do właściwego odbiorcy.
Jeszcze do niedawna szwajcarskie uznane firmy zegarmistrzowskie wybierały dyscypliny jednoznacznie kojarzące się z luksusem. I to tym przez duże L. Polo, golf, regaty żeglarskie, F 1 i wyścigi GT, tenis, jeździectwo – budziły pozytywne skojarzenia. Podobnie jak aktywności ekstremalne – nurkowanie, skoki ze spadochronem czy lotnictwo szczególnie lubiane przez producentów zegarków sportowych.
Wyłom w tej polityce uczynił w 2009 roku Hublot – pierwsza marka luksusowych zegarków sponsorująca... futbol. Wkrótce Longines...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta