Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną honoraria agencji public relations w Polsce

27 czerwca 2017 | Ekonomia
Czołówka rankingu bez zmian
źródło: Rzeczpospolita
Czołówka rankingu bez zmian

Łączne honoraria pobrane przez agencje PR w Polsce były w ubiegłym roku o prawie 4 proc. wyższe niż rok wcześniej.

W badaniu przeprowadzonym przez firmę Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations agencje PR zostały uporządkowane według tzw. fee income, czyli rzeczywistej wysokości honorarium pobranego w ciągu roku od klientów. Fee income to różnica między przychodem netto ze sprzedaży usług agencji PR i kosztami zewnętrznymi realizowanych przez nie projektów, które potrafią być wysokie w przypadku dużych kampanii promocyjnych czy wydarzeń w rodzaju konferencji.

Tak liczone przychody 19 agencji PR, które wzięły udział w badaniu ZFPR, wyniosły w ubiegłym roku 119,7 mln zł i były o prawie 3,9 proc. wyższe niż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10785

Wydanie: 10785

Spis treści
Zamów abonament