Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czas na audyt wzorniczy w polskich firmach

29 czerwca 2018 | Biznes i finanse | Jarosław Grzesica

Wzornictwo produktów w firmach może zostać przeprowadzone z pieniędzy europejskich dzięki programowi unijnemu przeznaczającemu fundusze na wdrożenie i opracowanie w firmach wzornictwa przemysłowego.

Wzornictwo – lub popularnie design produktów i opakowań – to coś, co jeszcze całkiem niedawno mocno odróżniało polską ofertę od standardów Europy Zachodniej. To się zmienia. W efekcie transferu wiedzy oraz pieniędzy w postaci dotacji unijnych nasze produkty zaczynają „wyglądać", coraz skuteczniej konkurując o konsumentów, którzy są gotowi zapłacić więcej za dobrze zaprojektowane produkty.

Niedoceniony instrument

Audyt wzorniczy to niedoceniane narzędzie biznesowe, które może zdecydować o tym, czy produkt jest atrakcyjny i czy konsumenci dostrzegą go na półce i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11089

Wydanie: 11089

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament