Czas na audyt wzorniczy w polskich firmach
Wzornictwo produktów w firmach może zostać przeprowadzone z pieniędzy europejskich dzięki programowi unijnemu przeznaczającemu fundusze na wdrożenie i opracowanie w firmach wzornictwa przemysłowego.
Wzornictwo – lub popularnie design produktów i opakowań – to coś, co jeszcze całkiem niedawno mocno odróżniało polską ofertę od standardów Europy Zachodniej. To się zmienia. W efekcie transferu wiedzy oraz pieniędzy w postaci dotacji unijnych nasze produkty zaczynają „wyglądać", coraz skuteczniej konkurując o konsumentów, którzy są gotowi zapłacić więcej za dobrze zaprojektowane produkty.
Niedoceniony instrument
Audyt wzorniczy to niedoceniane narzędzie biznesowe, które może zdecydować o tym, czy produkt jest atrakcyjny i czy konsumenci dostrzegą go na półce i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta