Przyjazne pasażerom
Obsługa | Polskie lotniska coraz bardziej dbają o poziom obsługi pasażerów i transport towarów. Inwestują w to coraz większe sumy.
Nowe inwestycje mają ogromny wpływ na stale polepszający się komfort obsługi pasażerów - większa przepustowość lotnisk, szybsza odprawa oraz lepszy dojazd. Zwiększa się także poziom bezpieczeństwa, tak na lotniskach - systemy bezpieczeństwa w terminalach, jak i w czasie operacji lotniczych związanych ze startem, przebiegiem lotu i lądowaniem, np. systemy ILS/DME.
Poznań najbardziej punktualny
Pod względem punktualności najwyżej z polskich portów lotniczych został sklasyfikowany Port Lotniczy Poznań-Ławica - zajął 12. miejsce na świecie w rankingu OAG, klasyfikacji lotnisk według punktualności. Dokładność w przestrzeganiu czasu lotów do i z lotniska Poznań-Ławica w okresie od października 2016 roku do września 2017 roku wyniosła 89 proc. Inne lotniska także starają się coraz lepiej obsługiwać klientów.
Rośnie ruch m.in. na warszawskim Lotnisku Chopina. Tylko do końca kwietnia lotnisko obsłużyło pięć milionów osób, a już co czwarty pasażer jest pasażerem tranzytowym. Rok 2018 może...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta