Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyjazne pasażerom

29 czerwca 2018 | Transport i biznes
źródło: Shutterstock

Obsługa | Polskie lotniska coraz bardziej dbają o poziom obsługi pasażerów i transport towarów. 
Inwestują w to coraz większe sumy.

 

Nowe inwestycje mają ogromny wpływ na stale polepszający się komfort obsługi pasażerów - większa przepustowość lotnisk, szybsza odprawa oraz lepszy dojazd. Zwiększa się także poziom bezpieczeństwa, tak na lotniskach - systemy bezpieczeństwa w terminalach, jak i w czasie operacji lotniczych związanych ze startem, przebiegiem lotu i lądowaniem, np. systemy ILS/DME.

Poznań najbardziej punktualny

Pod względem punktualności najwyżej z polskich portów lotniczych został sklasyfikowany Port Lotniczy Poznań-Ławica - zajął 12. miejsce na świecie w rankingu OAG, klasyfikacji lotnisk według punktualności. Dokładność w przestrzeganiu czasu lotów do i z lotniska Poznań-Ławica w okresie od października 2016 roku do września 2017 roku wyniosła 89 proc. Inne lotniska także starają się coraz lepiej obsługiwać klientów.

Rośnie ruch m.in. na warszawskim Lotnisku Chopina. Tylko do końca kwietnia lotnisko obsłużyło pięć milionów osób, a już co czwarty pasażer jest pasażerem tranzytowym. Rok 2018 może...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11089

Wydanie: 11089

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament