Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyciąganie ludzi to nasze główne zadanie

29 czerwca 2018 | Nieruchomości
źródło: materiały prasowe

Yoram Reshef | Dyrektor generalny Centrum Handlowego Blue City

Rz: Rozwój handlu w internecie, zakaz handlu w niedzielę, nowe, duże galerie otwierające się w stolicy – jak radzić sobie w tych czasach?

Yoram Reshef, dyrektor generalny Centrum Handlowego Blue City: To proste: trzeba się ciągle dostosowywać i mieć pomysły. Centrum handlowe to nie żaden high-tech tylko no-tech. Rób to, co na świecie robione jest dobrze, nie rób tego, co się nie sprawdziło. Naszym zadaniem jako zarządcy jest to, co zawsze: robić wszystko, by przyciągać do centrum ludzi. Teraz zwłaszcza w niedziele. Konkurencja jest ogromna i sklepy nie ustawiają się w kolejce do galerii, ale to galerie muszą zabiegać o sklepy. Powszechnie oczekiwany jest fit-out, a to są wielkie koszty.

To w jaki sposób dostosowujecie się do wyzwań?

Pod koniec roku Blue City będzie zupełnie innym obiektem. Chyba nikt w takiej skali nie dokonywał przebudowy i rozbudowy działającego obiektu handlowego – w naszym przypadku to prawie 22 tys. mkw. Będziemy mieć jeden z pierwszych na świecie sklepów IKEA w centrum handlowym, pierwszy i największy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11089

Wydanie: 11089

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament