Wypłyń na błękitne wody
W. Chan Kim, Renee Mauborgne | Zarządzanie
Za mały popyt, galopujące koszty i coraz większa konkurencja – oto co dotyka dziś wszystkie branże, powodując kłopoty finansowe firmy. To znak, że utknęła na mieliznach czerwonego oceanu – mówią Chan Kim i Renee Mauborgne autorzy książki „Strategia błękitnego oceanu", która podważa dogmaty, jak wygrywać na rynku. Ich kolejna natomiast publikacja „Przemiana błękitnego oceanu" jest zbiorem strategii, które wykroczyły poza ramy konkurencji na zatłoczonych rynkach zwanych czerwonymi oceanami, by samodzielnie kreować rynek i wzrost, czyli wypłynąć na błękitne wody.
Jak to zrobić? Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta