Konkuruj ze szczęściem
Clayton Christensen, T. Hall, K. Dillon, D. S. Duncan | Innowacje
Od czego zależy sukces innowacji. Od szczęścia? A może ważne jest gromadzenie wiedzy na temat klientów? Czy takie zbiory danych nie gwarantują powodzenia naszego pomysłu? Otóż ani jedno, ani drugie. Ogromne ilości danych gromadzonych przez firmy nigdy nie zostaną uporządkowane tak, aby na ich podstawie określić trafność innowacji.
Innowacje traktowane są przez firmy jako jeden z podstawowych priorytetów, a jednocześnie jako główne źródło frustracji i rozczarowań. Odgrywają istotną rolę w strategiach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta