Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spór centrów handlowych o pylon z reklamą

29 czerwca 2018 | Nieruchomości

Orzeczenie | Sąsiedztwo nie gwarantuje prawa do bycia stroną Nie ma przepisów mówiących, w jakiej odległości 
od sąsiedniej działki powinien stanąć pylon reklamowy galerii handlowej. Dlatego trudno ustalić, czy wpływa 
on na nieruchomość położoną tuż obok.

Prezydent Gdańska udzielił pozwolenia na budowę pylonu reklamowego dla jednej z trójmiejskich galerii handlowych. Zaprotestowała spółka, do której należała sąsiednia nieruchomość. Znajdowało się na niej również centrum handlowe. Według spółki pylon na działce obok będzie znajdował się tylko dwa metry od granicy z jej działką i zasłoni reklamę należącego do niej centrum handlowego. Jej zdaniem inwestor może spokojnie w innym miejscu postawić pylon. Dzięki temu jej reklama byłaby dobrze widoczna.

Spółka odwołała się do wojewody pomorskiego. Żądała wznowienia postępowania i przyznania jej prawa strony w postępowaniu o wydanie pozwolenia na budowę pylonu reklamowego. Wojewoda nie tylko nie uwzględnił...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11089

Wydanie: 11089

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament