Przekonywanie ważne jak paragraf
Samorząd radcowski wprowadza do programu aplikacji szkolenia z marketingu, negocjacji i technik komunikacji.
Sama wiedza prawnicza już nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu na rynku. Dlatego Krajowa Rada Radców Prawnych zdecydowała o rozbudowaniu programu aplikacji o tzw. umiejętności miękkie, związane z prowadzeniem kancelarii prawnej i marketingiem. W redakcji „Rzeczpospolitej" odbyła się debata omawiająca znaczenie tych umiejętności dla prawnika.
Maciej Bobrowicz, prezes Krajowej Rady Radców Prawnych
Jesteśmy pierwszym samorządem prawników, który tak bardzo docenił nie tylko wiedzę czysto prawniczą, ale też umiejętności miękkie czy zarządcze, takie jak nawiązywanie relacji, umiejętność komunikowania się, negocjowania czy przekonywania. Przewagę na rynku usług prawniczych można osiągnąć dziś właśnie dzięki nim. Przecież w sądzie trzeba do swoich racji przekonać sędziego, a w negocjacjach biznesowych drugą stronę. Jest to tak ważne, że chcemy szkolenia z tych umiejętności zaproponować także radcom prawnym.
Zbigniew Tur, wiceprezes Krajowej Rady Radców Prawnych
Zmiany w regulaminie i programie aplikacji są rezultatem wielomiesięcznych konsultacji z aplikantami, OIRP i dziekanami rad. To setki stron ankiet i opinii. Postanowiliśmy zapytać o zdanie tych, którzy aplikację prowadzą, i tych, do których aplikacja jest kierowana – aplikantów.
Program nowej aplikacji polega na tym, aby zajęcia z umiejętności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta