Dla galerii wyzwanie, dla supermarketów szansa
Trendy | Zarządcy obiektów handlowych muszą reagować na zmieniające się otoczenie ADAM ROGUSKI
W branży trwa ruch, nowe centra handlowe powstają, adaptując najnowsze rozwiązania sprowadzające się do jednego – przyciągania klientów, stare galerie przechodzą metamorfozę, by dotrzymac kroku i dopasować się do nowych wyzwań.
A jakie to wyzwania? Rosnący udział seniorów w grupie klientów, doświadczenie – a nie tylko zakupy, szybkość i wygoda, nacisk na zdrowie, wielokanałowość sprzedaży i wielofunkcyjność obiektów – to sześć głównych trendów, które będą kształtowały przyszłość handlu w Polsce, zidentyfikowanych przez ekspertów firmy Knight Frank we współpracy z agencją badawczą Inquiry i Polską Radą Centrów Handlowych.
Więcej niż tylko zakupy
– Polskie społeczeństwo bardzo szybko się zmienia, co obejmuje także zmiany w zachowaniach zakupowych. Weryfikowane są zarówno sposoby, jak i miejsca robienia zakupów. Polacy coraz wyżej cenią jakość życia, tym bardziej doceniają wolny czas i chcą go spędzać w ulubiony sposób – podkreśla Magdalena Czempińska, dyrektor w dziale badań rynku Knight Frank....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta