Pozytywnie „zarażać” eksportem
Rozmowa | Jerzy Śledziewski, wiceprezes Banku BGŻ BNP Paribas
Rz: Rusza II edycja Programu Handlu Zagranicznego (PHZ). Przypomnijmy główny cel tej wspólnej inicjatywy Banku BGŻ BNP Paribas, KUKE, Bisnode i „Rzeczpospolitej".
Jerzy Śledziewski: Naszym klientom oferujemy wyjątkową kombinację międzynarodowego doświadczenia i sieć kontaktów, niezbędnych przy planowaniu działań za granicą. To inicjatywa biznesowa, w której docieramy zarówno do korporacji, jak i do sektora MŚP. W Programie Handlu Zagranicznego inspirujemy wiedzą o rynkach zagranicznych oraz wspieramy ekspansję krajowych przedsiębiorstw. Staramy się jak najlepiej rozumieć biznes naszych klientów, przez co możemy ich pozytywnie „zarażać" eksportem i oferować naszą pomoc w handlu zagranicznym. Uczestnicy programu otrzymują dostęp do wiedzy, know-how i doświadczenia poszczególnych partnerów programu w zakresie poszukiwania nowych rynków zbytu i wiarygodnych kontrahentów. Ponadto firmy mogą korzystać ze wsparcia na rynkach zagranicznych z wykorzystaniem międzynarodowego zasięgu i obecności geograficznej partnerów programu.
Pierwsza edycja PHZ skoncentrowana była na rynkach azjatyckich. Wydaje się, że był to bardzo celnie obrany kierunek, zważywszy że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta