Nowy rok szkolny budzi kreatywność telekomów
Operatorzy stacjonarni na szybkość łącza, komórkowi na oferty rodzinne, wszyscy na rabaty – branża walczy o lojalność konsumentów.
Początek roku szkolnego to dla operatorów gorący okres pod względem marketingowym. To w tym czasie relatywnie duża część abonentów wybierała operatora dostępu do internetu, kupując u niego także urządzenia takie jak smartfon czy laptop. W efekcie także teraz sporej (telekomy nie zdradzają jak licznej) grupie kończą się umowy. Dla firm to ostatni dzwonek, aby zadbać o rozważającego zmianę operatora abonenta. Wabiki co do zasady są trzy: szybkie łącze, elastyczna umowa dla studenta albo pakiet usług z rabatem.
Batalię o zainteresowanie uczniów i rodziców rozpoczęły telekomy stacjonarne. Dla Orange Polska i UPC nowy rok szkolny stał się okazją do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta