Mondelēz International stawia na rozwój odpowiedzialnego biznesu i ludzi
Mondelēz International producent takich marek jak Milka, Oreo, belVita, Halls, Prince Polo, Lubisie i Delicje, wyróżnia się holistycznym podejściem do społecznej odpowiedzialności biznesu. Nie tylko ma konkretne, liczbowe zobowiązania, które każdego roku raportuje, ale także inspiruje swoich pracowników do współtworzenia firmy, która w sercu swojej strategii ma odpowiedzialność społeczną.
Będąc wiodącym producentem czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków na świecie, czujemy się odpowiedzialni za nasze otoczenie. Wierzymy, że działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i pozytywnych zmian w społecznościach są ważne i konieczne" – mówi Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska i kraje bałtyckie. „Jestem przekonany, że dzięki konsekwentnym działaniom 4600 pracowników naszej firmy w Polsce, jak i Mondelēz International globalnie przyczyniamy się do pozytywnych zmian w społecznościach, dzięki którym pozyskujemy surowce. Zmniejszamy także nasz wpływ na środowisko naturalne m.in. redukując ilość opakowań, ograniczając zużycie wody oraz zmniejszając emisję dwutlenku węgla" – dodaje.
Efekty swoich starań Mondelēz International przedstawia w corocznym raporcie społecznej odpowiedzialności „Impact for Growth Progress Report".
Olej palmowy tylko z certyfikowanych plantacji
W przypadku oleju palmowego największym wyzwaniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta