Żywność zmienia się jak cały świat
Piotr Mazurkiewicz Wiele innowacji w przemyśle spożywczym ma służyć powrotowi do natury czy do dawnych smaków.
Producenci żywności od zawsze próbowali wprowadzać zmiany w składach produktów choćby po to, by mieć pretekst do zmiany ich nazwy i przeprowadzenia nowej kampanii reklamowej. Na tak wielkim, ale i konkurencyjnym rynku trzeba się wciąż wyróżniać i walczyć o zachowanie uwagi klienta. Nawet ten lojalny może zmienić przecież zdanie lub stwierdzić, że od dawna kupowany produkt jest po prostu nudny.
Wiele zmian miało też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta