Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak benefit, to z karty

25 września 2019 | Ekonomia i rynek
źródło: materiały prasowe

Co drugi program wsparcia sprzedaży bazuje na kartach przedpłaconych. 
Karty pozwalają na dobre dopasowanie do potrzeb klienta 
– mówi Sylwia Bilska, dyrektor zarządzający Edenred Polska. Paweł Rożyński

 

Po co tworzone są programy wsparcia sprzedaży dla biznesu?

Są to programy wspierające wzrost sprzedaży, zwiększenie retencji klienckiej, optymalizację kosztową. Te programy mają wpływać na zachowania podstawowych graczy biznesowych, czyli klienta, użytkownika, pracownika i partnera handlowego.

Na co odbiorcy programów mogą liczyć?

Najważniejszą korzyścią jest natychmiastowa gratyfikacja. Chcą mieć tu i teraz dostępny benefit. Tę rolę spełnia karta przedpłacona, która zdobyła niesamowitą popularność w programach wsparcia sprzedaży. Można zrealizować nagrodę wszędzie, w sklepie stacjonarnym lub internecie. Można płacić kartą albo włożyć ją do Google Pay, albo Apple Pay. Można wybrać, na co chce się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11467

Wydanie: 11467

Spis treści

Reklama

Zamów abonament