Szybki restart outletów
Centra wyprzedaży dość szybko wracają do formy, jeśli chodzi o odwiedzalność i obroty. Zawdzięczają to innej specyfice niż w przypadku galerii handlowych.
Galerie handlowe mozolnie odbudowują się po ponownym otwarciu 4 maja, o czym raportowaliśmy w poprzednim wydaniu. A jak radzą sobie centra outletowe?
Atrakcyjność wzrośnie?
– Wydają się dość odporne na skutki pandemii, jeśli mówimy o odwiedzalności. Z rozmów z naszymi klientami wynika, że po otwarciu tych obiektów liczba klientów sięgnęła poziomu nawet ponad 80 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym – mówi Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w JLL. – To bardzo pozytywny rezultat, który wynika z kilku czynników. Centra outletowe są destynacją samą w sobie. W większości nie funkcjonuje w nich oferta rozrywkowa, a obecność gastronomii jest dość symboliczna, w związku z tym klienci odwiedzają je wyłącznie w celach zakupów, a właśnie ta działalność najemców została odmrożona 4 maja – dodaje....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta