Mobilny płatnik chce wygody i bezpieczeństwa
Polacy oczekują bezpiecznych i intuicyjnych rozwiązań w bankowości mobilnej. Chcą, by były tak samo wygodne jak korzystanie np. z Facebooka czy Spotify. Banki wychodzą im naprzeciw, oferując zaawansowane aplikacje mobilne.
Zraportu NetB@nk „Bankowość internetowa i mobilna, płatności bezgotówkowe" wynika, że liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych na koniec IV kwartału 2019 roku wyniosła ponad 12 milionów. Oznacza to wzrost na poziomie ponad 15 proc. w odniesieniu do III kwartału 2019 roku. Obecnie 57,62 proc. spośród aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej aktywnie korzysta z bankowej aplikacji mobilnej.
W aplikacji jak w banku
Polacy cenią sobie innowacje, które poprawiają komfort życia, upraszczają pewne czynności, optymalizują codzienne procesy. – Bez wątpienia bankowość mobilna jest przykładem ułatwiania codziennego życia. Gdy przypomnimy sobie, jak bankowanie wyglądało wcześniej, to nikogo nie trzeba przekonywać, że nastąpił ogromny postęp. Dawniej, by wykonać przelew, należało iść do oddziału, dokonać dyspozycji i czekać na jej zrealizowanie, a teraz wystarczy sięgnąć po swój telefon, zalogować się do niego za pomocą odcisku palca czy PIN i dosłownie na wyciągniecie ręki ma się dostęp do niemal każdej czynności finansowej. Polacy oczekują, że ten postęp...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta