Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mobilny płatnik chce wygody i bezpieczeństwa

22 maja 2020 | Płatności mobilne

Polacy oczekują bezpiecznych i intuicyjnych rozwiązań w bankowości mobilnej. Chcą, by były tak samo wygodne jak korzystanie np. z Facebooka czy Spotify. Banki wychodzą im naprzeciw, oferując zaawansowane aplikacje mobilne.

 

Zraportu NetB@nk „Bankowość internetowa i mobilna, płatności bezgotówkowe" wynika, że liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych na koniec IV kwartału 2019 roku wyniosła ponad 12 milionów. Oznacza to wzrost na poziomie ponad 15 proc. w odniesieniu do III kwartału 2019 roku. Obecnie 57,62 proc. spośród aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej aktywnie korzysta z bankowej aplikacji mobilnej.

W aplikacji jak w banku

Polacy cenią sobie innowacje, które poprawiają komfort życia, upraszczają pewne czynności, optymalizują codzienne procesy. – Bez wątpienia bankowość mobilna jest przykładem ułatwiania codziennego życia. Gdy przypomnimy sobie, jak bankowanie wyglądało wcześniej, to nikogo nie trzeba przekonywać, że nastąpił ogromny postęp. Dawniej, by wykonać przelew, należało iść do oddziału, dokonać dyspozycji i czekać na jej zrealizowanie, a teraz wystarczy sięgnąć po swój telefon, zalogować się do niego za pomocą odcisku palca czy PIN i dosłownie na wyciągniecie ręki ma się dostęp do niemal każdej czynności finansowej. Polacy oczekują, że ten postęp...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11665

Wydanie: 11665

Spis treści

Reklama

Biznes

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament