Apki fryzjerskie polskim hitem
Po globalnym sukcesie Booksy powstaje kolejny produkt dla sektora, czyli Wpadaj.pl. Rozpoczyna od rynku fryzjersko- -kosmetycznego, choć ma znacznie szersze plany – sport, gastronomię i inne dziedziny wymagające umawiania wizyt.
W Polsce ok. 100 tys. firm określa swoją działalność jako świadczenie usług fryzjerskich czy kosmetycznych. Choć pandemia z pewnością spowodowała ogromne spadki w sektorze, to można oczekiwać pojawienia się nowych. Stąd nie dziwi wielki międzynarodowy sukces Booksy, które jako pierwsze pośredniczyło w umawianiu wizyt w tego rodzaju placówkach.
Na rynku jest jednak potencjał dla kolejnych graczy, stąd pojawienie się Wpadaj.pl. Pomysł zrodził się trzy lata temu w głowie głównego inwestora Sławomira Lutka, który działając w branży beauty jako założyciel producenta produktów kosmetycznych 4mass, dostrzegł możliwości rozwoju dla aplikacji, która będzie realną alternatywą dla głównych graczy na tym rynku. Jako również właściciel spółki marketingowej Bridge Media zaczął realizować projekt w ramach tej działalności,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta