Awarie zmorą klientów banków
Systemy banków nie zawsze nadążają za wielkim wzrostem liczby transakcji online.
W weekend klienci Santander Banku Polska musieli zmagać się ze sporymi niedogodnościami spowodowanymi problemami technicznymi banku. Awarii tego typu w polskich bankach przybywa.
Klienci Santandera skarżyli się, że bank blokował dużo większe kwoty po przeprowadzeniu płatności, niż powinien. Z ich relacji wynika, że były to wartości 100-krotnie wyższe, np. po zapłacie rachunku za 20 zł klientowi blokowano 2 tys. zł. – Problem pojawił się po zaplanowanych pracach wdrożeniowych, dotyczył poniżej 1 proc. transakcji realizowanych przez bank w niedzielę i polegał na założeniu nadmiarowych blokad na kontach. Nikt z klientów nie stracił swoich pieniędzy – informuje Ewa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta